Kész a videó...remek...remek...remek

Írta: Saint ekkor 2008.04.07. 09:19
Én a tegnapom azzal töltöttem, hogy vágtam a videót és örvendeztem, hogy végre elkészül. Úgy látszik freddy is ezzel volt elfoglalva. De úgy látszik van aki nem ezzel foglalatoskodott. Ma már nem tudnám ugyanígy megcsinálni a videót az biztos. Mindazonáltal remélem ilyen körülmények között is élvezni és időnként nevetni tudtok majd. Még az idő is beborult emiatt.
Szóval jöjjön a videó a CSI: Hard Evidenről, a helyszínelők című sorozat játék változatáról:


És ezután jön az első különkiadás amit húsvétra szántam csak aztán "elnapoltam". És természetesen a Dreamfall-t sem felejtettem el.
2 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://jatekokbemutatoja.blog.hu/api/trackback/id/tr79414702

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dávid 2008.04.12. 18:24:58

húúúú ez a játék egy rakás szar,de a videó az jó!

Saint 2008.04.12. 19:18:13

Akkor lehet én vagyok ilyen elvadult de nekem bejött XD
süti beállítások módosítása