Please, login...

Írta: Saint ekkor 2010.01.31. 13:40

Üdvözlök mindenkit, visszatértem, (habár eddig is itt voltam és legalább 6 videót készítettem el MAJDNEM:D) . De ennek vége, tegnap megint nekiálltam a videókészítésnek és lassan kész is az első rész. Hogy konkrétabb legyek, a jövő hét során felkerül remélem tetszeni fog. Addig is sziasztok.

UPDATE: Hogy még konkrétabb legyek most került fel:

+ Készül az új téma, erre kiférnek rendesen dolgok azonban még van vele munka úgyhogy azért változik (bár lehet nektek nem feltünő módon :D) az oldal kb. 2percenként.

 

Címkék: bemutató effect mass
2 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://jatekokbemutatoja.blog.hu/api/trackback/id/tr361716845

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

NitroN (törölt) · http://nitronvideos.blog.hu 2010.02.01. 21:42:42

Szerintem jó videó lett! :) Gratulálok!
Jó,hogy visszatértél!!!

Kelcsike 2010.08.27. 21:32:00

mikor lesz a folytatás?
süti beállítások módosítása