Az "elfeledett homok" egy érdekes ötleten alapul, hogy a Sands of Time és a Warrior Within közt eltelt időt célozzák meg. Sikerült helyrehozni a 2008as verzió hibáit és újra egy jó PoP játékot kaptunk?

Kattints a címre vagy ide, hogy tovább olvass

Röviden, nem. A játék maga rövid (és úgy értem NAGYON RÖVID), könnyű (kivéve a vége ami azért egy picit megizzaszt) de legalább a "nem halhatsz meg" fantasztikus újítást kihagyták, a harcrendszer nagyon egyszerű, buta, unalmas, a logikai részek elmennek, újítás szinte nulla van benne, a legtöbb elem korábbi PoP játékokból, Assassin's Creedből és a God of Warból van kiszedve(lopva).

Tehát mit lehet egy olyan játéktól várni aminek minden elemét láthattuk már korábban? Hát sok újítást nem. Ami új az a víz lefagyasztásának ötlete, ami... buta. Ha megmagyaráznák miért tudjuk csinálni, vagy a csaj miért tudja akkor oké, de nem teszik, hagyják, hogy következtessünk (ami oké, a csaj különleges, tud ilyet de azért nah...)

Az eredeti trilógiában mindennek megvolt a maga oka, története, magyarázata. Itt semmi sincs megmagyarázva, az egészből árad a lehúzás szag. Grafikailag nincs gond a játékkal, elég szépen néz ki a házon belül épített engine, ugyanez a főhősről már nem mondható el, a herceg máshogy néz ki, még a hangját is más kölcsönzi(EDIT: mint kiderült a hangját a SoT és T2Tben is hallható, hát nekem a WW volt a kedvencem ^^), és egyszerűen nem ugyanaz akit megismertünk és megszerettünk a korábbi játékokban. A történet része még a Herceg testvére akiről korábban nem volt említés, talán azért mert nem létezett, csak most megírták a játékba.

A történet mint írtam a SoT és a WW között játszódik és sikerült megoldani, hogy 0 referenciát találj akár a SoT akár a WWvel. Az egyetlen dolog amit felfedeztem akár véletlen is lehet, de az a "varázs-világ" volt ami a SoTban is volt. (vagy legalábbis egy hasonló). Szóval hiába mondták el mikor játszódik ezt a játék alapján soha nem lehetne leszűrni (talán pont ezért mondták el ennyiszer.) A történetből nem akarok semmit lelőni mert olyan rövid hogy egy hosszabb mondat összefoglalná. A játékmenet a már megszokott PoP kisebb "újításokkal" amiket, mint írtam már láttunk korábban. A hangok jók, a zene is jó, a szinkron is jó de, mint írtam a Herceg új hangjával nem voltam kibékülve, kérjük a régi Herceget, a régi kinézetét és a régi hangját. Az irányítással néha meggyűlt a bajom, próbáltam billentyűzeten és gamepaden is, utóbbit jobbnak találtam, de néha biztosan melléfogtok ugrani, a harc pedig... khm.

Grafika: 7/10

Játékmenet: 6/10

Irányítás: 8/10

Történet: 5/10

Zene/Hangok: 9/10


Összességében: 6/10

A hangok és az irányítás rendben van, más fronton azonban a középszerűnél jobbat nem tud felmutatni. Az "elfeledett homok" jobban tette volna ha elfeledett marad örökre.

3 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://jatekokbemutatoja.blog.hu/api/trackback/id/tr552124082

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Saint 2010.07.01. 22:00:52

Ha valaki tudja, hogy miért nem működik rendesen a tovább gombom akkor az kap valamit :) Gondolom a sablonból hiányzik, úgyhogy majd utánanézek és javítom, addig is ez a fapados tovább verzió működik :) A live adáson dolgozom, kipróbáltam a livestream-et stb. beszélek Othalával aztán valamikorra összehozunk valami hülyülést :)

Saint 2010.07.20. 20:13:14

Admiral Nelson:

Nem értek veled teljesen egyet, mert:

1) Igaz, hogy a játék rövid, de ha belegondolsz a SoT és a TTT sem volt sokkal hosszabb.

2) A harcrendszer nekem például bejött, itt annyi a lényeg, hogy rúgnod is kell rendesen, valamint használnod kell a négy elemi erőt is.

3) Újításnak szerintem fantasztikus volt a víz lefagyasztása, olyan színt vitt a Ubi ezzel a platformrészekbe, amit én eddig sehol nem tapasztaltam.

4) A nő azért tudja lefagyasztani a vizet, mert egy dzsinn, mégpedig nem is akármilyen, az egyik legerősebb törzs királynője. Felesküdött rá Salamon király uralkodása alatt, hogy megvédi a királyságot, és annak vizeit/oázisát. Azért adja a Hercegnek ezeket a képességeket, hogy le tudja győzni Ratash-t (főgonosz).

5)Szerintem tökéletesen meg vannak magyarázva a dolgok, én legalábbis mindent megértettem.

6) Tény, hogy a Herceg máshogy néz ki, ez engem 10 perc után nem zavart, de ílések és pofonok.

7) Az hogy a Hercegnek van bátyja benne van pl. a SoT kézikönyvében, ott írja, hogy ő Sharaman legifjabb fia, ergo mindenképpen van testvére.

8) Én felfedeztem utalásokat mindkét részre (bár mivel még a WW előtt vagyunk, arra csak közvetetteket, pl. ruha), mondjuk a monológ, amikor a Herceg arról beszél, hogy ez mind Azad-ra emlékezteti.

Egyébként abszolút tiszteletben tartom a véleményedet, és ezt nem kötözködésnek szántam, csak le akartam írni, nekem miért tetszett a Forgotten Sands.

Saint 2010.07.20. 20:20:44

Bocsi véletlenül kitöröltem a kommented (shame on me :D) amit a herceg testvéréről írsz az korrekt nekem nem volt kézikönyvem (ehhez a kiadáshoz nem járt) úgyhogy ezt nem is olvastam. A történettel tisztában vagyok, a nővel is meg a többivel is úgyhogy oké amit írsz. a T2T szerintem valóban nagyon rövid volt viszont a SoT hosszabb lehetett talán 10 órás (na ezt így nem tudom, meg kéne nézni majd egyszer). Azadot viszont nem tudom, az mi volt, hol volt? (emlékszem hogy lemegy és mondja "This reminds me of Azad" bejönnek az őrök "This also reminds me of Azad" a játék ritka pontja amin erőset nevettem :D)
Abszolút értem azt is amit te írsz, a leglogikusabban ezt úgy lehet magyarázni: Ha valami tetszik, a hibái ellenére is szeretni fogod, ha valami nem tetszik mindenhol hibákat keresel és találsz.
Egyedül a harcrendszerrel nem értek egyet, túl egyszerű, túl-túl egyszerű, mikor megszerzed a kardot akkor pedig nevetséges (ilyen a SoTban is volt, ezt tudom).
süti beállítások módosítása